خرید آموزش آرایشگری بانوان

آموزش تصویری آرایشگری بانوان(اورجینال)

arayeshgari banovan

با یادگیری آموزش آرایشگری بانوان از پایه هنر آرایشگری خود را به نمایش بگذارید!

و به یک آرایشگر متفاوت و ممتاز  بدل شوید

در این مجموعه بی نظیر  آرایش صورت ، آرایش چشم ، آرایش عروس و آرایش اروپایی را به آسانی یاد بگیرید …

آموزش کامل آرایشگری مو

اگردر زمانی هستید که زخم روی پوستتان دارید مثل روال گذشته از مرطوب کننده استفاده نکنید چرا که استفاده از مرطوب کننده، ترمیم و خشک شدن زخمهای شما را به تعویق خواهد انداخت و سبب میشود پوست فوندیشن شما را سریع جذب کرده و زخم شما را تازه تر نشان دهد، همچنین در مورد خالها و لکه ها آنها را براق کرده و بیشتر نمایان کند.
حال پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا تنها از یک ضد آفتاب فاقد چربی و ترجیحآ رنگی برای زیرساخت استفاده کرده و تمام نقاط پوست را یکدست با آن بپوشانید سپس از کرم پودری که یک درجه از رنگ پوستتان تیره تر است (جهت محو کردن لکه ها) استفاده کرده و یک لایه کامل روی ضد آفتاب به تمام نقاط بزنید .

یک مجموعه آموزشی جامع به همراه بروزترین تکنیک های آرایشی و زیبایی

کمی صبر کنید و با نوک انگشتان به پوست ضربه بزنید . حال وقت آن رسیده که با یک فوندیشن تنها روی لکه ها و خالها و زخمها را بپوشانید و بعد روی آن دوباره از همان کرم پودر بزنید و پوست را کاملا یکدست کنید .
اگر لکه ها خیلی تیره اند و باز کمی دیده می شوند بهتر است در پایان کار از یک پنکیک همرنگ فوندیشن استفاده کنید و باز ابتدا روی لکه ها و بعد به آرامی همه ی نقاط را یکدست کنید.
توجه داشته باشید در مورد پوستهایی با این خصوصیات هر چه کرم پودر و فوندیشن یا پنکیک از رنگ پوست تیره تر باشد قابلیت پوشانندگی لکه ها و خالها بیشتر خواهد بود، پس سعی کنید از پوشاننده های روشنتر از رنگ پوستتان استفاده نکنید.
ریمل یک ابزار اصلی برای بسیاری از افرادی است که آرایش می‌کنند

آموزش آرایش و پیرایش بانوان خرید آموزش آرایشگری زنانه  به صورت تصویری / اورجینال

amozesh pirayesh banovan

قابل پخش با دی وی دی پلیر های خانگی

فروشگاه اینترنتی خرید آموزش آرایشگری بانوان آموزش کامل آرایشگری بانوان

آموزشهای  ارائه شده در این مجموعه توسط بهترین مدرسان و مربیان حرفه آرایشگری بانوان  انجام شده و نکنه به نکته با جزئیات و به تفصیل بیان شده اند.

amozesh arayesh banovan

آموزش گام به گاه و نکته به نکته از مبتدی تا پیشرفته

مجموعه ارزشمند آموزش جامع آرایشگری مناسب برای سالنهای زیبایی ، کارآموزان و هنرجویان رشته گریم ، و آرایشگری و همه بانوان و دوشیزگان ایرانی است.

kharide posti

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>